Protecția datelor Dvs. personale este importantă pentru PARK TRADING SRL.
Pentru a asigura o protecție adecvată a datelor dvs. personale, aplicăm toate măsurile organizatorice și tehnice necesare prevăzute în Legea privind protecția datelor cu caracter personal.
Colectăm și procesăm datele personale, numai în conformitate cu cerințele legislației bulgare și europene.
Această informație de confidențialitate datele cu caracter personal este destinata să vă explice cum și de ce procesăm datele Dvs. personale.
I. Cum și de ce folosim informațiile Dvs. personale.
A) să gestionați și să executați comanda pentru produse;
B) să pregătim și să trimitem un cont / factură pentru produsele pe care le-ați achiziționat de la noi;
C) pentru service ulterior în garanție a achizițiilor Dvs.;
D) În îndeplinirea obligațiilor legale:
- îndeplinirea obligațiilor privind vânzarea la distanță prevăzute în Legea privind protecția consumatorilor;
- furnizarea de informațe Comisiei pentru protecția consumatorilor sau a terților prevăzute de Legea privind protecția consumatorilor;
- Furnizarea de informație Comisiei cu privire la protecția datelor cu caracter personal în legătură cu obligațiile prevăzute de legislația privind protecția datelor cu caracter personal - Legea privind protecția datelor, Regulamentul (CE) 2016/679 din 27.04.2016. și altele.
- obligațiile care decurg din Legea contabilității și TSPC și alte instrumente legale conexe, în ceea ce privește păstrarea contabilității corecte și legale
- furnizarea de informații instanței și terților, în cadrul procedurilor în fața unei instanțe, în conformitate cu cerințele actelor juridice de procedură și de fond aplicabile procedurilor;
II. Când și ce date procesăm
1. La înregistrarea și comandarea prin site-ul sau aplicațiile noastre:
A) Datele de identificare: numele complet, adresa permanentă;
B) Alte date: e-mail, adresa IP
C) Detalii de contact personale: adresa de contact, numărul de telefon;
2.Pentru comanda prin telefon:
A) Datele de identificare: numele complet, adresa permanentă;
B) Alte date: e-mail;
C) Detalii de contact personale: adresa de contact, numărul de telefon;
D) Apelurile telefonice sunt înregistrate pentru a îmbunătăți calitatea serviciilor. Nu difuzați alte informații personale decât cele necesare pentru serviciul Dvs.
Atunci când vă prelucrați datele personale de bază și celelalte date descrise în scopul vânzării de bunuri, pentru plata lor, precum si pentru a indeplini cerintele noastre de reglementare, această prelucrare este necesară pentru atingerea acestor obiective.
III. Cum vă protejăm informațiile personale
Pentru a asigura o protecție adecvată a datelor Dvs. personale, aplicăm toate măsurile organizatorice și tehnice necesare prevăzute în Legea privind protecția datelor cu caracter personal.
Din motive de siguranță maximă la procesarea, transferul și stocarea datelor Dvs., este posibil să folosim mecanisme suplimentare de securitate, cum ar fi criptarea, pseudonimizarea și multe altele.
Întotdeauna trebuie să păstrați confidențialitatea datelor de acces și să închideți fereastra browserului atunci când ați terminat de comunicat cu noi, mai ales dacă partajați computerul cu alții.
IV. Când ștergem informațiile Dvs. personale
Ca regulă, vom termina utilizarea informațiilor Dvs. personale în scopuri, legate de comanda si serviciile prestate, după executarea ordinului sau a serviciului, dar nu le ștergem înainte de sfârșitul unui an de execuție sau până la soluționarea definitivă a tuturor obligațiilor financiare și expirarea obligațiilor legale de stocare a datelor, ca obligații în temeiul Legii contabilității, stocarea și prelucrarea datelor contabile (11 ani), expirarea termenelor de prescripție prevăzute de Legea privind obligațiile și contractele, revendicări (5 ani) , obligațiile de informare a instanței, organismele de stat competente și alt. motive, prevăzută de legislația în vigoare (5 ani). Țineți minte, că nu vom șterge sau anonima datele Dvs. personale, dacă acestea sunt necesare pentru procedurile judiciare și administrative în curs.
Datele Dvs. pot fi, și anonimizate. Anonimizarea este o alternativă la ștergerea datelor. În anonimizarea, toate elementele identificabile personal/ elemente care vă permit să vă identificați, sunt eliminate ireversibil. Nu există nici o obligație de reglementare pentru ștergerea datelor anonime, deoarece acestea nu constituie date cu caracter personal.
V. Când și de ce împărtășim informațiile Dvs. personale cu terțe părți
Furnizăm datele Dvs. personale părți terțe, cînd scopul nostru principal e să vă oferim servicii de calitate, rapide și complete, având grijă produselor și a serviciilor noastre, pe care vă oferim sa vă satisface așteptările. Nu vă furnizăm datele Dvs. personale unor terțe părți, înainte de a ne asigura că au fost luate toate măsurile tehnice și organizatorice pentru protejarea acestor date, încercând în același timp să efectueze controale stricte pentru a atinge acest obiectiv. În acest caz, vom rămâne responsabili pentru confidențialitatea și securitatea datelor Dvs.
1. Persoane care prelucrează date în numele PART TRADING SRL.:
- Băncile pentru efectuarea plăților efectuate de Dvs.;
- peratorii poștali pentru a trimite articole, conținând facturi și alte documente și nevoia de a certifica identitatea atunci când le predă;
- autorităţile și instituțiile cărora suntem obligați să furnizăm date cu caracter personal conform legislației în vigoare;
2. Noi folosim cookie-uri. Cookie-urile sunt fișiere mici, care sunt stocate pe hard disk și memor și schimb date specifice cu sistemul nostru prin browserul Dvs.. Acest spațiu de stocare ne ajută să personalizăm site-ul pentru Dvs. și, prin urmare, vă ușurează utilizarea acestuia, de exemplu, prin stocarea unor informații specifice despre Dvs., deci nu trebuie să repetați în mod constant.
Cum să vizualizați setările cookie-urilor și cum le puteți schimba, pot fi găsite în ajutorul browserului Dvs.
3. Folosim Google Analytics pentru analiza web. Acesta este un serviciu, oferit de Google Inc. Google Analytics care folosește „cookie”. Informații privind datele colectate, precum și posibilitățile de dezactivare a datelor, transmise către Google Analytics, pot fi găsite la:Aici
4. Utilizăm Google Remarketing, un serviciu de publicitate oferit de Google Inc. Google iar terții pot afișa anunțuri pe site-uri pe Internet și să utiliza cookie-uri pentru a afișa anunțuri pe baza vizitelor anterioare pe site-ul nostru. Google nu va conecta adresa IP la alte date Google fără consimțământul Dvs. explicit. Pentru mai multe informații despre termenii Google, vizitați aici
VI. Drepturile Dvs. în legătură cu prelucrarea datelor dvs. Personale
Dreptul pentru informație
B) Aveți dreptul să solicitați:
- informații despre faptul dacă datele în legătură cu Dvs. sunt procesate, informații în scopul astfel de procesări, categoriile de date și destinatarii sau categoriile de destinatari cărora le sunt dezvăluite datele;
- mesaj într-o formă ușor de înțeles, conținând datele Dvs. personale prelucrate, precum și orice informații disponibile despre sursa lor;
- informații cu privire la logica oricărei prelucrări automate a datelor personale referitoare la Dvs. în cazul soluțiilor automate;
(B) Dreptul la rectificare
În cazul în care procesăm date incomplete sau eronate, aveți dreptul să solicitați în orice moment:
- pentru a șterge, a corecta sau a bloca informațiile Dvs. personale, a căror prelucrare nu corespunde cerințelor legii;
- să notificem terții cărora li s-au dezvăluit informațiile Dvs. personale, pentru orice ștergere, corectare sau blocare, cu excepția cazurilor, când acest lucru este imposibil sau este asociat cu eforturi excesive;
C) Dreptul de opoziție
În orice moment aveți dreptul:
- Obiectați de prelucrarea datelor Dvs. personale, dacă există un motiv legitim pentru aceasta;
- în cazul în care obiecția este justificată, datele personale ale persoanei în cauză nu mai pot fi prelucrate;
- obiecția privind prelucrarea datelor Dvs. personale în scopul comercializării directe;
(D) Dreptul de a limita procesarea
- poate doriți să restricționați procesarea datelor personalizabile dacă: Confruntați corectitudinea datelor, pentru perioada în care trebuie să verificăm acuratețea acestora; sau prelucrarea datelor nu are un temei juridic, dar în loc să le ștergeți, doriți procesarea lor limitată; sau mai mult, nu avem nevoie de aceste date (în scopul urmărit), dar aveți nevoie de ele pentru stabilirea, exercitarea sau protejarea revendicărilor legale; sau ați depus o obiecție la prelucrarea datelor, în așteptarea verificării faptului că motivele administratorului sunt legale;
E) Portabilitatea datelor
Ne puteți cere să furnizați datele personale, pe care le-ați încredințat îngrijirii noastre într-un format electronic organizat, ordonat, structurat și general acceptat dacă:
- noi procesăm datele prin ordin și pe baza declarații de consimțământ care poate fi retrasă;
(F) Dreptul la apel
În cazul în care considerați că încălcăm reglementările aplicabile, Vă rugăm să ne contactați pentru a clarifica întrebarea. Desigur, aveți dreptul de a depune o plângere la Comisia pentru protecția datelor cu caracter personal. După 25 mai 2018, veți putea, de asemenea, să apelați la autoritate de reglementare din cadrul UE.
Cererile de acces la informații sau de corectare sunt depuse personal sau de o persoană autorizată în mod explicit de o împuternicire notarială. Noi ne vom pronunța în termen de 14 zile de la depunerea cererii. Pentru o perioadă mai lungă de timp necesară pentru a colecta toate datele și acest lucru ne împiedică grav activitatea, această perioadă poate fi prelungită la 30 de zile. Prin decizia noastră dăm sau refuzăm accesul și / sau informațiile solicitate de solicitant, dar motivăm întotdeauna răspunsul nostru.
VII. Actualizări și modificări
Pentru a aplica cele mai recente măsuri de protecție și pentru a respecta legislația actuală, vom actualiza în mod regulat această notificare privind confidențialitatea. Vă invităm să examinați periodic versiunea curentă a informațiilor, să fiți permanent informați despre modul în care ne pasă să protejăm datele cu caracter personal pe care le colectăm.